که صدا و تصویر فلسفی با تیم فنی تجهیزکاران خود قادر به ارائه ی بهترین خدمات در زمینه ی مشاوره، طراحی، نصب و راه اندازی سالن های همایش، کنفرانس، آمفی تئاتر و ... است. پس از بازدید کارشناس مربوطه از مکان مورد نظر، نیاز آنجا به دقت توسط وی بررسی شده و بسته به نوع مکان (باشگاه، سالن سمینار، آمفی تئاتر و ...) محاسبات لازم، ابزار و نوع سیستم تعیین میگردد. سپس، پس از انعقاد قرارداد، تیم تجهیزکاران فنی ما در مدت زمانی معین پروژه را به بهترین نحو ممکن اجرایی میکنند. لازم به ذکر است که در تمام مدت نیاز مشتری را در نظر گرفته و با مشاوره مناسب و تکنیکی همواره در کنار ایشان خواهیم بود.

همچنین، تجهیز اماکن مسکونی را نیز در اولویت امور خود قرار داده ایم. بنابراین با ارائه کلیه سیستم های صوت و تصویر مناسب اماکن مسکونی در تمام مراحل مشاوره، انتخاب، نصب، راه اندازی و سرویس سالیانه همراه با متقاضی عزیز خواهیم بود.

علاوه بر تیم تجهیزکاران فنی، تیم فروش مستقر در فروشگاه نیز با دانش فنی بالای خود سعی در ارائه ی بهترین مشاوره و خدمات را به متقاضی داشته و همواره سعی در به روز رسانی اطلاعات خود در زمینه ی تجهیزات صوتی و تصویری دارند. بنابراین، با تجهیز هر دو شعبه خود به شوروم سعی در بازسازی فضای نهایی برای متقاضی داشته ایم. هدف ما جلب رضایت مشتریست؛ لذا شبکه صدا و تصویر فلسفی با در نظر گرفتن اصول اخلاقی و حرفه ای تمام تلاش خود را در این راه به کار برده و از هر گونه نظر، پیشنهاد و انتقادی استقبال میکند.