موجود در انبار

فیدبک گیر FAV مدل F-7220

فیدبک گیر FAV مدل F-7220؛ 2 کاناله، 2 ورودی میکروفن فانتوم پاور 48 ولت، مجهز به پردازشگر قدرتمند سیگنال جهت جلوگیری از بروز هرگونه نویز و فیدبک صدا *راهنمای خرید فیدبک گیر FAV F-7220 را در پایین صفحه مشاهده کنید
اطلاعات محصول
مجموعه : تجهیزات مساجد و هیئات
تولید کننده : FAV
نوع سیستم فیدبک گیر سیستم کنفرانس
تعداد کانال 2 کاناله
پاسخ فرکانسی 125 Hz - 15 KHz (Voice Mode)
20 Hz - 15 KHz (Music Mode)
فرکانس نمونه برداری 32KHz
امپدانس ورودی 20 KΩ
امپدانس خروجی 200 Ω (balanced)
نسبت سیگنال به نویز >90 dB
تاخیر سیگنال
11 Ms (Voice Mode)
7 Ms (Music Mode)
ولتاژ منبع تغذیه (فانتوم پاور) 48 V
ولتاژ اسمی 220 ± 10% 50 KHz
دیستورشن <0.1% @ 1 KHz
ابعاد 480 mm (H) × 44 mm (W) × 220 mm (D)
وزن 2.5 Kg

 

فیدبک گیر FAV مدل F-7220

  •  2 کانال ورودی
  • 2 ورودی میکروفن با فانتوم پاور 48 ولت
  • امکان تنظیم تن بالای ضعیف
  • مجهز به سوییچ بای پس/اکتیو
  • مجهز به ورودی و خروجی لاین
  • مجهز به شاخص نشان دهنده قدرت ورودی
  • مجهز به شاخص نشان دهنده سیگنال اضافه بار
  • کالیبراسیون اتوماتیک مطابق با فضای مورد استفاده
  • گین اضافه تا 128dB جهت جلوگیری موثرتر از فیدبک
  • مجهز به مدار پاسخ فرکانسی عریض جهت جلوگیری از خمش صدا
  • امکان استفاده از ورودی دوم میکروفن به عنوان ورودی لاین (عملکرد میکسر)
  • مجهز به صفحه نمایش LCD
  • قابل استفاده در سیستم صوت سالن کنفرانس، آمفی تئاتر، سالن کنسرت، مساجد و هیئت و ...
  • محصول مشابه پیشنهادی : فیدبک گیر FAV مدل F-7240

راهنمای خرید فیدبک گیر FAV مدل F-7220

فیدبک گیر چیست؟

فیدبک گیر (Feedback Suppressor) یک دستگاه پردازش سیگنال صوتی است که در مسیر سیگنال جهت جلوگیری و مهار بازخورد صدا (فیدبک صدا) استفاده میشود. فیدبک گیر قابلیت تشخیص پیک های فرکانسی مزاحم را در محیط دارد؛ بنابراین قبل از استفاده از سیستم تنظیمات لازم جهت رفع این فرکانس های مزاحم را انجام میدهد؛ همچنین، هنگام استفاده از سیستم نیز حالت نظاره گر را داشته و سریع تنظیمات جلوگیری از بازخورد صدا را در لحظه انجام میدهد. یکی از علل تولید صدای ناهنجار وجود همین فرکانس های مزاحم و فیدبک صدا در محیط است و جلوگیری از هرگونه فیدبک منجر به تولید صدایی واضح و شفاف میشود. بنابراین عملکرد فیدبک گیر را میتوان اینگونه توضیح داد: ابتدا فیدبک گیر سیگنال ورودی را برای یافتن هرگونه نشانه ای از بازخورد صدا با دقت نظاره میکند؛ سپس در صورت یافتن هرگونه بازخوردی، یک فیلتر در فرکانس مشکل ساز قرار داده و در نهایت گین آن فرکانس را کاهش میدهد. پیشنهاد میدهیم در صورت نیاز به هرگونه اجرای زنده حتما از فیدبک گیر در سیستم صوت خود استفاده کنید مانند سیستم صوت سالن کنفرانس، سیستم صوت سالن آمفی تئاتر، سیستم صوت کنسرت و اجرای زنده، و سیستم صوت مسجد و هیئت.

درباره فیدبک گیر FAV مدل F-7220

F-7220 یک فیدبک گیر پرسرعت اتوماتیک بوده که با استفاده از یک پردازنده قدرتمند سیگنال از بروز هرگونه بازخورد صوتی جلوگیری میکند. این فیدبک گیر با استفاده از 2 الگوریتم اکو آفست (echo offset) و حذف اکو (echo elimination) به طور موثری هرگونه بازخورد صوتی در محیط را حذف میکند. نویز محافظت شده (نویز شنیده نشده) به سیگنال خروجی اضافه می شود، یا فرکانس سیگنال خروجی 5 هرتز تغییر میکند؛ فیدبک گیر F-7220 عواملی را که باعث این بازخورد شده شناسایی میکند و قبل از بروز بازخورد آنها را حذف کرده و در نتیجه سیگنال اولیه بدون تغییر باقی میماند.

ویژگی های فیدبک گیر FAV مدل F-7220

- حذف طبیعی فیدبک

- کالیبراسیون اتوماتیک مطابق با فضای مورد استفاده

- 2 کانال ورودی همراه با 2 ورودی میکروفن که ورودی دوم به صورت اتوماتیک به عنوان ورودی لاین نیز عمل میکند.

- قابلیت انتخاب اتوماتیک بین دو حالت swift mode و precise mode. حالت swift mode برای مواقعی که مکان میکروفن مدام در حال تغییر است استفاده میشود برای مثال در اجرای چند نفره که میکروفن بین گویندگان در حال جابه جایی است. حالت precise mode برای مواقعی که میکروفن در مکان ثابت قرار دارد استفاده میشود برای مثال در یک سخنرانی. جهت جلوگیری از ایجاد اکو، این انتخاب اتوماتیک(که به اصطلاح فیلترینگ اتوماتیک نیز گفته میشود) در سرعت پایین اعمال میشود.

- رسیدن به گین اضافه تا 128dB قبل از فیدبک صوتی و با توجه به محیط آکوستیک و حالت عملکرد انتخاب شده.

- در شرایطی مانند صحبت با میکروفن حین قدم زدن یا سخنرانی روی استیج، و حتی مناظره چند نفره روی استیج استفاده از چند میکروفن رایج است که در این صورت احتمال بروز فیدبک بیشتر میشود. در این صورت، فیدبک گیر F-7220 گین میکروفنی که ورودی ضعیف دارد را کاهش داده و گین میکروفن با سیگنال ورودی قوی را افزایش میدهد.

- مجهز به مدار پاسخ فرکانسی عریض، بدون ایجاد خمش و صدای مصنوعی که یک مانع قوی برای ایجاد فیدبک است.

- تکنولوژی تغییر فرکانس دیجیتال که از ایجاد صدای خشک و  صوت مانند جلوگیری کرده و یک صدای ملایم، کامل و پایدار تولید میکند.

- مجهز به اسیلاتور کریستالی، الگوریتم نرم افزار، مقاومت بالای بدنه و مقاوم در برابر محیط و دمای خارجی.

- طیف صوتی مناسب بر اساس برنامه های کاربردی طراحی شده است تا گین سیستم را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

اتصالات فیدبک گیر FAV مدل F-7220 

فیدبک گیر F-7220 امکان نمایش میزان قدرت ورودی را دارد. برای این منظور، 14 شاخص (در 2 ردیف 7 تایی) بر روی پنل جلویی فیدبک گیر قرار داده شده که 2 عدد از شاخصها به رنگ قرمز و نشان دهنده اضافه بار ورودی است (آورلود شدن سیستم). همچنینف در صورت خرابی UPS، سوییچ بای پس/اکتیو (ByPass/Active Switch) تعبیه شده بر روی فیدبک گیر وظیفه انتقال آنی و اتوماتیک بار را به منبع برق اصلی دارد. 2 شاخص نشان دهنده حالت کالیبراسیون اتوماتیک و میکسر اتوماتیک نیز برای مشخص بودن وضعیت عملکرد فیدبک گیر در نظر گرفته شده است. پنل پشت، علاوه بر ورودی های میکروفن و لاین، سوییچ تنظیم سیگنال ورودی را در 3 حالت بالا، متوسط، و پایین دارد.


سوییچ و انصالات فیدبک گیر FAV F-7220

نتیجه گیری: با توجه به مواردی که در بالا ذکر شده میتوان با اطمینان گفت که در یک پکیج سیستم صوت کامل وجود فیدبک گیر ضروری است. فیدبک گیر از بروز بازخورد صدا جلوگیری کرده و منجر به تولید صدایی شفاف، واضح و با کیفیت میشود. فیدبک گیر F-7220 مناسب هرگونه اجرای زنده مانند سیستم صوت سالن کنفرانس، سیستم صوت سالن آمفی تئاتر، سیستم صوت کنسرت و اجرای زنده، و سیستم صوت مسجد و هیئت و ... است.

 

جهت ثبت امتیاز ابتدا به سایت وارد شوید