موجود در انبار

میکسر آنالوگ ساندکرافت مدل Signature 16

میکسر آنالوگ ساندکرافت مدل سیگنچر 16- SOUNDCRAFT-Signature 16؛ آنالوگ با افکت آنبورد، 16 کاناله با اکولایزر 4 بانده، مجهز به فانتوم پاور 48 ولت *راهنمای خرید میکسر آنالوگ ساندکرافت سیگنچر 16 را در پایین صفحه مشاهده کنید
اطلاعات محصول
مجموعه : میکسر
تولید کننده : SOUNDCRAFT
نوع سیستم میکسر آنالوگ ساندکرافت سیگنچر 16- SOUNDCRAFT Signature 16
تعداد کانال 16
پاسخ فرکانسی +/-1.5dB (20Hz-20kHz)
حساسیت Mono Mic Sensitivity : -30dBu (Input level -16dBu)
 Stereo Mic Sensitivity : -30dBu (Input level -16dBu)
نویز Mono Mic Input E.I.N (max gain): -124dBu (150Ω source)
Stereo Mic Input E.I.N. (max gain): -124dBu (150Ω source)
فانتوم پاور  
اکولایزر  4 بانده
اکولایزر ورودی مونو  HF: 12kHz (+/-15dB)
 HMF (swept): 400Hz – 8kHz, +/-15dB
LMF (swept): 80Hz – 2kHz, +/-15dB
LF: .60Hz (+/-15dB)
اکولایزر ورودی استریو HF: 12kHz, +/-15dB
MF (swept): 140Hz - 3kHz, +/-15dB
LF: 60Hz, +/-15dB
افکت
ورودی میکروفن 12 x XLR
ورودی لاین 14 x TRS
ورودی استریو 1 x RCA
خروجی اصلی 2 x XLR
هدفون 1 x 1/4"
خروجی Aux
4 x Pre/Post
دیگر خروجی ها 4x TRS (Aux), 1 x TRS (Footswitch), 4 x TRS (Subgroup)
اتصال USB 2-in/2-out
کانکتور کامپیوتر 1x USB
فیدر 19 x 100mm Throw
ابعاد 595 mm (H) × 630 mm (W) × 210 mm (D)
وزن 8.66 Kg

 

 میکسر آنالوگ ساندکرافت سیگنچر 16 / SOUNDCRAFT Signature 16

  • میکسر آنالوگ 16 کاناله با افکت آنبورد
  • مجهز به 12 پری آمپ میکروفن Ghost با کاهش نویز فوق العاده (Soundcraft® Ghost Preamps)
  • مجهز به اکولایزر Sapphyre چهار بانده با پهنای باند متوسط در هر کانال (Soundcraft® Sapphyre EQ)
  • مجهز به تک موتور افکت Lexicon همراه با Reverbs, Delays, Choruses و Modulations
  • مجهز به 4 لیمیتر dbx در کانال های ورودی (High-ratio Compressors dbx® Limiters)
  • مجهز به مسیریابی صوتی (AUDIO ROUTING) سری Comprehensive Soundcraft® GB
  • USB دیجیتال 2 کاناله: 2 ورودی و 2 خروجی ضبط و پخش USB
  • ورودی های Hi-Z قابل تغییر برای انواع گیتار و سایر سازها
  • فیلتر بالاگذر  (low-cut) و فانتوم پاور 48 ولت بر روی تمام کانال های میکروفن
  • فیدر روان با بالاترین کیفیت (13× 100mm)
  • ساختار فلزی مقاوم
  • منبع تغذیه جهانی داخلی
  • محصول مشابه: میکسر آنالوگ ساندکرافت مدل Signature 10 / میکسر آنالوگ ساندکرافت مدل Signature 12

راهنمای خرید میکسر آنالوگ ساندکرافت سیگنچر 16 / SOUNDCRAFT Signature 16

توضیحات:

کمپانی ساندکرافت یک شرکت انگلیسی طراح کنسول های میکس و سایر تجهیزات صوتی حرفه ای است که به عنوان تابع شرکت بین المللی هارمن فعالیت میکند. ساندکرافت، در طول سالها فعالیت، میکسرهای خاصی مانند Broadway و Sapphyre و همچنین سری میکسرهایی از جمله GB , MH , VI , UI ,SI و Signature را تولید کرده است.

درباره میکسر آنالوگ ساندکرافت سیگنچر 16:

پری آمپ میکروفن Ghost یا Soundcraft® Ghost Preamps: میکسر آنالوگ ساندکرافت سیگنچر 16 با 12 پری آمپ میکروفن متعلق به میکسر مدل Ghost مجهز شده است. این مدل پری آمپ بهترین عملکرد را از میکروفن های دینامیک پسیو میدهد. این پری آمپ با افزایش گین صدای میکروفن تا 37 دسی بل منجر به صدایی واضح و شفافتر میشود. هدروم بالا، دامنه دینامیکی گسترده و نسبت سیگنال به نویز فوق العاده همگی از ویژگی های مهندسی شده پری آمپ میکروفن میکسر ساندکرافت Ghost است که در کانکتور میکروفن های میکسر ساندکرافت سیگنچر 16 نیز اعمال شده است.


پری آمپ میکروفن Ghost در میکسر آنالوگ ساندکرافت سیگنچر 16

اکولایزر Sapphyre یا Soundcraft® Sapphyre British EQ: میکسر آنالوگ ساندکرافت سیگنچر 16 به اکولایزر 4 بانده متعلق به میکسر مدل Sapphyre مجهز شده است. این اکولایزر به ارائه صدای بینظیر موسیقی بریتانیایی معروف است. مهم است که در میکس، هر بخش صدا عالی به نظر برسد، از درام گرفته تا ووکال و هر ضربه ای، برای بینظیر شنیده شدن هر بخش به یک اکولایزر عالی نیاز است. این اکولایزر با تمرکز بر روی تن موزیک و ایجاد کات و بوست به موقع خروجی صدا را فوق العاده باکیفیتر میکند.


اکولایزر Sapphyre در میکسر آنالوگ ساندکرافت سیگنچر 16

مسیریابی صوتی (AUDIO ROUTING) سری Soundcraft® GB : میکسر آنالوگ ساندکرافت سیگنچر 16 به مسیریابی صوتی (AUDIO ROUTING) متعلق به میکسر مدل GB مجهز شده است. تمام کانکتورهای AUX نه تنها به سوییچینگ قبل/بعد مجهز هستند بلکه روتینگ انعطاف پذیر و خروجی های اختصاصی برای هر زیر گروه نیز دارند. این فناوری متعلق به میکسر ساندکرافت سری GB بوده در ساندکرافت سری سیگنچر نیز اعمال شده است.


AUDIO ROUTING در میکسر آنالوگ ساندکرافت سیگنچر 16

 لیمیتر dbx یا dbx® Limiters : میکسر آنالوگ ساندکرافت سیگنچر 16 به 4 لیمیتر با طراحی dbx مجهز شده است. کمپرسورهایی با نسبت بالا در ورودی کانال های انتخاب شده قرار دارد که تفاوت بالاترین و پایینترین سیگنال صوتی را به حداقل برساند؛ درنتیجه، پیک های ناگهانی بالاگذر (مثلا زمانی که خواننده ناگهان یک نت بلند را میخواند) کنترل شده و یکنواختی صدا حفظ میشود.

ورودی ساز Hi-Z : میکسر آنالوگ ساندکرافت سیگنچر 16 به ورودی قابل تغییر جهت اتصال ساز (گیتار،بیس و...)مجهز شده است.اتصال مستقیم ساز به میکسر باعث حذف اصوات اضافه میشود. حذف وسایل اضافه ،مانند DI cox، و اتصال مستقیم ساز به میکسر باعث بهینه سازی و ارتقا صدای ساز میشود.


ورودی ساز Hi-Z در میکسر آنالوگ ساندکرافت سیگنچر 16

 افکت لکسیکون (Lexicon): میکسر آنالوگ ساندکرافت سیگنچر 16 به افکت با طراحی لکسیکون (Lexicon) مجهز شده است. در ساختار افکت میکسرهای سری سیگنچر ساندکرافت از ارائه الگوهای کسل کننده همیشگی دوری شده است. افکت لکسیکون (Lexicon) همراه با Reverbs, Delays, Choruses و Modulations یک مزیت کاملا حرفه ای به ساختار نهایی صدا میدهد.


افکت لکسیکون (Lexicon) در میکسر آنالوگ ساندکرافت سیگنچر 16

اتصال USB : میکسر آنالوگ ساندکرافت سیگنچر 16 امکان اتصال به USB دو کاناله را برای کاربر فراهم کرده است. برای کار با سیستم های صوتی دیجیتال یا محیط کار صوتی دیجیتال مبتنی بر کامپیوتر، مجهز بودن دستگاه به ورودی/خروجی دیجیتال ضروریست. این ورودی/خروجی های دیجیتال USB برای اتصال مستقیم به محیط کار صوتی دیجیتال (Digital Audio Workstation) و سیستم های دیجیتال استفاده میشود. برای پخش موسیقی از طریق کامپیوتر، تمرین یا میکس استریو اجرای زنده میتوان از این USB دو کاناله استفاده کرده. البته 1 درگاه USB به عنوان پاور نیز دارد.


اتصال USB در میکسر آنالوگ ساندکرافت سیگنچر 16

عملکرد کانال پخش: میکسر آنالوگ ساندکرافت سیگنچر 16، به کاربر این امکان را میدهد که علاوه بر ترکیب تمام کانال های ورودی به یک خروجی مستر استریو، کانال‌های خاصی را به خروجی‌های گروهی اضافی ارسال کند؛ یا چندین میکس مختلف از تمام کانال ها ایجاد کرده و به یک پروسسور FX یا مانیتور استیج ارسال کند. خروجی هدفون به اپراتور این امکان را میدهد که تمام MainMix یا فقط بخشی از کانال ها را از طریق Solo System کوش دهد.

سیستم Solo / Monitor : میکسر آنالوگ ساندکرافت سیگنچر 16 با امکان سیستم سولو (Solo) به اپراتور این امکان را میدهد که از طریق خروجی هدفون فقط به کانال ها یا بیس های خاصی گوش دهد؛ بنابراین اپراتور میتواند بر روی یک ورودی خاص بدون تغییر میکس تمرکز کند.

نتیجه گیری: با توجه به موارد ذکر شده در بالا میتوان گفت که میکسر آنالوگ ساندکرافت سیگنچر 16 (Soundcraft Signature 16) یک میکسر 16 کاناله با مجموعه ای از بهترین دستاوردهای صوتی در حوزه کنسول های میکسر است. پری آمپ میکروفن میکسر سری Ghost، اکولایزر سری Sapphyre، روتینگ صوتی سری GB، افکت های صوتی سری Lexicon، لیمیترهای dbx، ورودی های Hi-Z و XLR برای اتصال ساز، USB دیجیتال 2کاناله همراه با سایر کانکتورها، همگی در کنار هم منجر به خروجی صوتی باکیفیتی از این میکسر میشود. 

 

جهت ثبت امتیاز ابتدا به سایت وارد شوید